Ny vecka

Jaha, så var det måndag igen och dags för en ny vecka.
Låg och läste alldeles för långe igår, Vänninan är minst lika bra hittills som de två övriga böckerna.
Trots att jag läste ett bra tag så sov jag skönt och kände mig någorlunda utvilad imorse!

Fick en lite bitsk kommentar på ljusbheandlingen eftersom jag var sen, som vanligt!
Men den här gången var det faktiskt tanterna i kassans fel! Det är så irriterande att sitta i 10 minuter för att vänta på registreringen, det enda jag gör är att säga mitt namn. max 10 sekunder tar det!
Argh!!!

Funderar på träning ikväll men eftersom jag är lite småkrasslig så tror jag inte att det blir så.
Måste vara frisk, trots att träning är bra så ska man ju faktiskt inte ägna sig åt det när man har feber...
Äh jag får se. Det är ju några timmar kvar tills det är kväll!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits