Mysig söndag

Idag har det varit väldigt mysigt hela dagen. Jag har varit hemma i huset, stannade över igår efter farmors kalas.Såg för övrigt en ruskigt bra film igår, Man on fire. Såå bra! Men jag tyckte den var lite hemsk också, men riktigt bra som sagt!

Idag har jag umgåtts med mams, eftersom paps har jobbat... Vi har sytt gardiner till mitt kök, hon hjälpte mig göra en ordentlig handling. Sedan har jag packat ner ännu mer grejer.Det är helt sanslöst vad mycket grejer jag har!
Varenda gång är det ju något nytt att ta med sig, eller så lämnar de av det då de kommer hit... Galet!

Nu är mams hos mormor och jag ska städa undan lite och fixa mat eftersom mams kommer hit och äter efter sjukhuset.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits