Min kontaktannons

Jag: Söt blond tjej, i sina bästa dagar som gillar när det händer saker. Galet envis ibland, men charmig, omtänksam och pussvänlig. Jag är enligt vissa något pimpinett (elakt förtal!), men att titta på fotboll/handboll/ishockey är inget jag skulle klaga över.

Du: Kille med skön avslappnad stil, säker i dig själv och får mig att känna mig säker i din famn. Du får gilla sport och friluftsliv (helst inte för mycket) men måste kunna acceptera att för mig är det staden, med tillfälliga skärgårdsturer, som gäller. Du är ambitiös och har mål i livet. Helst har du bil, killar som kör bil (men absolut inte mesig bilkörning...) kittlar lite extra :-)

Förhållandet: Jag är viktig för dig men vi ger varandra utrymme. Här ska inte kvävas något, men känslor ska man visa! Du står ut med mina fnissande girls precis som jag står ut med dina grabbiga boys. En utekväll med vänner är inte att förringa, men kanske möts vi upp på vägen hem... Jag säger inte åt dig vad du ska göra och du får inte tro att du kan påverka vissa saker hos mig*. Den jag är, det är den personen som du ska vilja ha!
Självklart har vi bra aktion i sovrummet, men det behöver jag väl knappast nämna... ;-)


Obs! Detta är bara något jag kom på nu, inget jag strävar efter till fullo. Trots att jag är en romantiker skapar jag inte en för tydlig bild av min Prince Charming, då kanske jag aldrig hittar honom!


* med detta menas att ingen får tala om för mig vad jag ska ha för klädstil, frisyr och/eller åsikter och det är inte heller något jag tänker pracka på dig. Jag respekterar dina åsikter, så länge du respekterar mina!
(Och tro mig, detta scenariot kan händ aeftersom jag själv har upplevt det, NO MORE!!!)

Kommentarer:
Postat av: wnvektaj kfrvd

wjdizmak ebrkqdj rboc jpidcvzu blepnhxcv amsykucv dztw


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits