Måndagen är slut

Vad skönt att måndagen nästan är slut. Det kan kappast bli segare än idag... usch har inte alls varit på humör idag. Helt off har jag varit.
Nu är jag tröttare än på ett bra tag. Fast det är klart fem dagar i rad har jag behövt sova mellan en och två timmar under dagtid. Att istället för det jobba och träna, ja att jag är trött är nog inte så konstigt...
Hoppas nu bara att jag inte får sota för att jag tränade. Fast träningsvärk lär jag nog få. Armarna kommer garanterat att vara sega imorgon!

Nu ska jag kolla upp tablån på SVT 24. Lite otippat kanske, men det ska sändas en repris av något som paps har jobbat med hur länge som helst och gick av stapeln i förra veckan. Vad gör man inte för sin älskade pappa?!

Nu ska jag fixa ett par saker inför morgondagen och sedan blir det ett enda mål: Sängen!!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits