Kväll

Just nu är jag helt ofantligt trött!
Ska fixa lite att äta och sedan blir det soffan med en bok eller tv. Har inte kollat om det går något bra än...

Imorgon måste jag köpa present till min älskade farmor som fyller jämnt. Men vad tusan ska jag köpa? Det är från både mig och brorsan, but still! Funderade på en snygg plånbok, en brosch eller någon kofta. Får väl se vad det blir!

Sedan behöver jag köpa en plånbok till mig själv. Min håller på att gå sönder och den är alldeles för liten. Behöver en rejäl sak. Jag har ju andra att använda vid tex utgång. Är ändå inte bra att dra med sig alla kort och grejer då man går ut...

Vad besvärligt det blev. Fast jag gillar att köpa presenter, bara jag kan komma på vad!

Idag var jag rätt grym på jobbet, men inte fick jag någon uppskattning, märker vad trevligt det ändå är att höra något ord om hur det gått under kvällen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits