Idol

Det är väl bäst att erkänna! Igår insåg jag att jag är hooked!
Nu måste jag ju få veta vem som vinner Idol. Jag har favoriter och personer som jag tycker mindre om.

Sibel, en tjej jag har mycket svårt för. Visst har hon en fin röst. Men den passar inte alla låtar, det blir lite skrikigt nästan. Hon försöker spela på osäkerhet och oskuld men ibland lyser verkligheten igenom. Kanske tänker hon köra en Britney, hon var ju också oskuldsfull när hon lanserades...

Agnes, my girl! Jag tycker hon är jättebra. Hennes stil är skön och jag hoppas verkligen att hon vinner!

Sebastian, nej han är inte alls min stil och jag har svårt att se honom fylla "Idol"-kraven. Om han vinner måste han ju faktiskt sjunga poplåtar, något jag har svårt att se fungerar på honom. Han är jättebra i sin genré, men i övrigt så är nog Idol bara hans sätt att få uppmärksamhet!

Måns, är en kille i min smak. Ser söt och charmig ut, verkar snäll och sjunger och rör sig bra på scenen!

Jens, har jag ingen direkt åsikt om. Det enda är väl min empati som tycker synd om honom som får sån taskig kritik vecka efter vecka...

Elina, nja jag ska nog vara tyst....


Well, då har jag fått ventilera mina åsikter i även detta ämne.


Kommentarer:
Postat av: Anna

Tycker också mest om Agnes faktist.
Håller även med dig om att Sibels röst är lite skrigig.

Postat av: Emmaria

vad kul att du håller med, trodde jag skulle få elaka kommentarer.. :-)

2005-10-29 @ 16:47:41
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anna

Det trodde jag också, vad kul att någon tycker likadant. ;)

2005-10-29 @ 16:57:58
URL: http://annna.blogg.se/index.html
Postat av: Maja

Jag gillar sibel. Men Agnes är oxå grymt bra, in med lite mer girlpower. Måste hålla på de tjejer som är kvar nu!=)

2005-10-29 @ 18:18:23
URL: http://majawallin.blogg.se/
Postat av: Agnes

Tycker om Sebastian & Måns mest. Gillar Sebbes utstrålning. Har otroligt talang. Agnes är inte så dålig hon heller ;)

2005-10-29 @ 19:59:07
URL: http://rachel.blogg.se
Postat av: Camilla

jag tycker agnes borde vinna. sebastian skulle kunna klara sig på egen hand om han startade ett band. Sibel är lite för barnslig, och allt låter lite likadant. måns är charmilg,möjligtvis att han skulle kunna vinna på det, men hans sång är nog lite svag. Jens är tråkig (sorry). Elina verkar snäll, men utstrålar inte någon idol känsla.
titta, nu fick jag också ventilera åsikterna =) skönt.

2005-10-30 @ 01:07:16
URL: http://merajag.webblogg.se
Postat av: Emmaria

Anna: vi får hålla ihop :-)

Maja: jepp, mer girlpower!

Agnes: de är bra alla men min favorit är Agnes.

Camilla: Du skriver precis det jag tycker, Sebastian kan klara sig utan att vinna. Sibel är barnslig, Måns gillar jag, men tycker inte han ska vinna.. Jens, är lite trist! Elina, nä, hon passar inte på något vis, hennes röst är sådär..
Sammantaget: Agnes borde vinna! :-)

2005-10-30 @ 12:10:20
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Nathy

Håller med dig.... delvis. Agnes är bra! KOnstigt att hon inte var med från första början (felbedömt av jury) men en kille som jag inte klarar av det är måns (tror jag att han heter) Den där "charmiga" kille. Ser ut att kunna bli (o han inte redan är det) en riktigt player ! O sånna vill vi inte ha mer, man ska inte ge luft till sånna människor och "idol" har fan redan gjort det! Han tror att han e så himla snygg! Å sen whats upp med han ögonbryn, måste han lyfta den hela tiden???!!! ÅÅhhh vad jag stör mig på sånna killar.

2005-10-31 @ 08:31:00
URL: http://nathaly.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits