Hmm...singel.

Brukar att inte bli låg över det, men det finns en sak jag verkligen inte gillar.
Om man varit med kompisar en kväll, dags att dra sig hemåt. De andra girlsen drar fram mobilerna för att kolla var pojkvän/sambo befinner sig, eller så vet de redan om att sambo finns där hemma och väntar.
Då känns min etta väldigt tom och ensam och min säng känns ruskigt stor och kall!

De kvällarna önskar jag hett att det fanns någon som kunde fylla ett litet tomrum!

Men så får jag ju inreda som jag vill, äta vad jag vill, gå ut när jag vill, stanna inne när jag vill osv osv!

För och nackdelar med allt. Men nu: Somebody please!!



Detta är bara en singels skrik i natten som inte bör tas på alltför stort allvar när det börjar ljusna!

Kommentarer:
Postat av: sigrid

jag vill också ha en kille!

Postat av: Emmaria

I know the feeling..

2005-10-29 @ 12:23:24
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits