Förlåt mig men...

Äntligen!!!
Vad skönt att Maria åkte ut ur TopModel ikväll.
Jag vill verkligen itne vara elak, men hon var så enormt jobbig! Hela tiden var hon så bra och alla andra så dåliga. När hon förloarde en utmaning så tyckte hon faktiskt att hon var väldigt bra... Bla bla..

Jag hoppas på Arwen, tyckte hon såg snygg ut i Damernas Värld!

Tänkte på det att jag har lätt för att bli extra kritisk över personer som är med i dokusåpor. Det är samma med de som sjunger i Idol eller Fame Factory, de som dansar i Floor Filler eller med dem som ska modella i TopModel.
Om jag hade sett/hört några av dessa deltagarna utan att veta vad jag nu vet tror jag att jag hade sett det på ett helt annat sätt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits