Dagens outfit 28/10

Idag så gör jag en test, tog på mig något som jag funderat över men fegat ut för flera gånger...

- svarta shorts
- svarta strumpbyxor
- vitt linne
- rosa stickad tröja
- svarta stövletter

Och självklart mina nylackade naglar :-)

Fick kommentaren: "väldigt vad du var fräck(t klädd) idag då" av en kollega. Det tar jag som något positivt!

Det roligaste var nog efter ljusbehandlingen.. Glömde gylfen och fick sköterskan att skratta. Det bjuder jag på, men det var ju kul att se att även hon kunde le :-)

Kommentarer:
Postat av: --

Hej har läst att du använt sånnahär "city shorts" en del.. Jag själv skulle vilja ha ett par sådanna.. Men tänkte fråga dig vad du tycker skulle passa till mina bruna boots, bruna shorts och bruna strumpbyxor?? eller svarta shorts? Vore snällt med ett svar :) Tack för en inspirerande blog!

2006-01-07 @ 20:25:20
Postat av: Anonym

Om du har bruna strumpbyxor skulle jag absolut satsa på bruna shorts till. Upptill skulle jag köra på en ljusare kofta eller tröja. Annars kan du ju ta svarta shorts, svarta strumpor, bruna boots funkar till det också och något schysst upptill.
Kul att använda bruna shorts eftersom svart är en vanlig färg, men båda funkar lika bra!
Själv har jag både svarta och blåa shorts, dessutom ett par grönaktiga och ett par kortare med ränder. Tycker det mesta funkar till det. Men känner du dig bekvämt klädd är du som allra snyggast!
Kul att du blir inspirerad! Fråga på bara, jag svarar så gott jag kan :)

2006-01-07 @ 22:13:56
Postat av: Emmaria

Men åh.. Det där var från mig!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits