Dagen so far

Jag har åkt runt en del. Var i en afär som sålde provkollektioner fårn lite olika märken. Hittade en ursöt blus i siden.
Svart siden, miniliten volang på axeln, hålsömnad ovanför bysten och ganska rak i modellen. Mycket möjligt att den ska sitta tight men jag tycker den ser finare ut på mig när den är lite lös.
Märket är InWear och den kostade bara 200:-!
Känns som världens fynd faktiskt! Den funkar både till vardags som till festligare tillfällen.
Jag kan ha skärp i midjan eller bara som den är. vad nöjd jag är!


Jag kan berätta en hemlis, jag provade den inte! Det var ingen bytesmöjlighet eftersom de bara sålde provkollektioner men jag chansade! Stå i kö en halvtimma kändes inte aktuellt. Mams hade säkert kunnat ta den om den varit alldeles för stor för mig, eller någon kompis.
Men nu får ingen ta den för den passar jättebra på mig!

Blev inga andra inköp, letade efter någon enkel tröja eller kofta men det fanns inget som föll mig i smaken. Såg en snygg enkel rundhalsad på Filippa K, men den var en storlek för stor för mig och det var inte alls snyggt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits