Crap

Den här dagen känns kass so far.
Kunde inte osmna igår efter alla timmar jag sov på dagen. Vaknade runt nio för att åka på ljusbehandling. Självklart var det massa jobbiga bilister ute som försenade mig något. Det ledde till att jag inte hann lägga pengar på automaten och fixa p-biljett. Något som i sin tur leder till att jag är 300 spänn fattigare.
J-kla skit!

Hade tänkt åka förbi H&M och se fall jag kunde fynda något då det fortfarande är 10% till Club-medlemmar. Men jag mådde kass vid det laget och allt jag köpte var ett par spetsstrumpbyxor, tack för tipset
Sigrid.
Så nu kan jag åtminstone testa mina nya strumpbyxor på lite olika sätt. Alltid något som kan förgylla dagen.
Varför måste jag vara sjuk på helger?!

Den senaste tiden har jag varit krasslig nästan varje helg, det är nog för att jag inte hinner slappna av under veckan och då kommer det på helgen. Men nästa vecka blir det lugnare, eller snarare veckan därpå tror jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits