Crack of dawn

Ojoj, tänk om jag bara kunde få krypa ner i sängen igen! Vore riktigt underbart!
Men nej, nu ska jag snart kasta mig i det uräckliga vädret :(
Skulle fixa frukostgröt i mikron, jag är lat på morgonen! Men vad händer, jo den pöser och resultatet är gröt överallt i mikron! Usch, ingen bra start.
Himmlen är alldeles klar och jag ser fullmånen från mitt köksfönster. Det rätt skönt att bo högst upp! Förutom när någon glömt stänga hissen och jag måste gå upp!

Bara att kasta på sig kläderna. Åh, tänk om jag hade haft min Henry Lloyd jacka hemma! Mmm :-) Det finns ingen bättre jacka, dunparkas som värmer underbart!

Får väl bli någon ullkappa. Känner mig bara så fånig i dem, de värmer inte heller så himla bra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits