Äh!

Hade tänkt posta några bilder det sista jag bloggar inna jag ska sova. Men det funkade inte så jag får helt enkelt sluta med en helt vanlig text.
Ska välja kläder inför morgondagen och smörja in min kropp innan det blir bedtime. Jag har ganska torr hud och smörjer kroppen varje dag, resultatet blir en mjuk hud. Mams säger att jag är mjuk som en persika, fast det är nog kinderna tror jag.... Fick faktiskt höra häromsistens att jag är mjuk som en baby. (Vilket syftar på min hud och inte att jag har babyhull. Inte för att det är fel på det, men det har jag inte.) Jag tar det som en komplimang.
Oj, intresseklubben antecknar!

Anyhow, jag ska gå upp supertidigt imorgon.. Eller ja, inte riktigt men det kommer garanterat inte vara tid för något klädvelande det kan jag säga!
Därför behöver jag komma överens med mig själv vad jag vill klä på mig. Snyggt men ändå skönt, ska jobba i många timmar imorgon!

Nu ska jag försöka att gå ner i varv, det är det som gör att jag har så svårt att somna, jag kan inte varva ner. Kanske ska låna mams avslappningsskiva ändå...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits