vardag/fest/date

18534-887
Tre snygga outfits att inspireras av. Fler olika av Vinter Trenderna visades på Shopbop med leggings till. Hurra säger jag som gillar det!

Från vänster till höger tänker jag mig
- vardag: jobb eller skola
- fest: kanske inte vanlig utgång, men en schysst hemmafest kanske?! Eller fin middag...
- date: snyggt, bekvämt och avslappnad stil med en känsla av medvetenhet. Så vill jag uppfattas på en date och är jag på det viset så är jag mitt bästa jag!


Bilder är ihopklippta från Shopbop.


Kommentarer:
Postat av: Emma

Oj, de här inläggen hade jag helt missat att läsa. Hmm, måste glömt att scrolla ner igår när jag läste :)

Himla fina bilder iallafall. Jag är helt kär i mittenbilden! Skulle vara kul att någongång gå ut sådär, även om det bara är en vanlig utgång. Man skulle nog känna sig väldigt glammig. Får sån lust att sy om min studentbalsklänning lite till något som inte ser så himla formellt ut!

Postat av: emmaria

Jag med! Tänk vad härligt att få gå på fest och vara sådär fint klädd! Ska på en fest om några veckor och jag tänker köra lite finare stil då, de får säga vad de vill :)

2005-11-16 @ 14:00:01
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits