usch....

Plötsligt bara så mår jag jättedåligt.
Ont i huvudet, trött och konstig i kroppen.... Instinktivt tror jag att dte har att göra med min dåliga sömn och mat det senaste.
Men det handlar nog mest om sömnen. Jag har ätit mycket mindre utan att känna av det på det här viset...

Ska upp okristligt tidigt imorgon. Dags för frukostmöte. Every now and then så gör jag paps glad genom att följa med honom på frukosten, det är rätt kul när jag väl är där. Men det är just det, gå upp tidigt är inte min grej! Ofta blir dessutom fredagkvällen rätt förstörd.
Efter en lång vecka av skola och jobb brukar jag vara trött, men att då avsluta med frukost kl 7.00 på fredagen förbättrar inte utgångspunkten.

Well, imorgon är det Idol på tv och de ska sjunga två låtar vardera. Spännande :-)
Hjälp, det här att ha kvällarna fria är inte bra för mig, blir genast alldeles engagerad i alla såpor!

Nåväl, nu ska jag göra mig i ordning, packa träningsväskan eftersom jag hoppas orka åka direkt till träningen.

Har absoult inga planer för helgen, kanske fika med en kompis på lördag, men jag tror det när jag ser det!
Skulle vara roligt att hitta på något skoj, något annat... Kanske kan ringa Y.... Eller njae, jag vet inte.
Jepp, vel-emmaria är fortfarande närvarande! Och den här gången tänker jag köra chicken-style! Hur bra gick det sist när jag var rakt på?! Fast jag fick ju veta och slapp gå omkring och undra.

Nej, sängen var det!

Kan man köra träningsväska och handväska?! (urfånigt ord, men ni kanske fattar hur jag menar...)
På lunchen kan jag knappast släpa omkring på hela träningsväskan... Hmm, får fundera!
Gillar inte att känna mig som en packåsna!

Kommentarer:
Postat av: emma

en av de sakerna jag gillar allra mest med din blogg är att du skriver på kvällarna också. t.ex ebba von sydow slutar ju ofta skriva vid 17, och det är ju först på kvällen som man sitter vid dtaorn och vill överraskas av ett nytt inlägg när man kollar runt! :)
dessutom har du en skön mix av mode och ditt liv. i like :)

2005-11-10 @ 23:26:38
Postat av: Elin

Jag hejjar på Sebbe! Kanske för att jag är lite avis på Agnes ;-) Mysig blogg!

Postat av: emmaria

emma: vad roligt, jag blir på sådant solskenshumör när jag läser fina kommentarer! :-)
Jag bestämde mig från början att inte vara en modeblogg eftersom det känns som att jag får press på mig då. Därför har jag en mer allmän blogg där jag skriver om kläder, kändisar och mitt liv.

Elin: vem är inte avis på Agnes? ;-) Gillar Sebbe, men han passar inte riktigt in på konceptet Idol. Well, det närmar sig, snart får vi se vem som vinner! Kul med de insatt programmen som kommer förresten...

2005-11-11 @ 09:33:20
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits