topp

Ojoj, vilken kass kvalitet! Men jag har som bekant ingen egen kamera och så kom jag på att jag har en webkamera liggandes. Vips så åkte den fram, till allas förskräck. Kanske kan det nu bli tal om bild på dagens outfit... Hmm, får se hur det blir, bilderna är ju rätt kassa!
18534-1015

Detta är då den topp som jag inhandlade idag på TopShop. Den går i olika nyanser av mörk lila, en ljus lila och tre nyanser av grönt. Det är babydoll känsla över den med knyt under brösten som blir en rosett i ryggen. (de som har någon som hjälper till att knyta vill säga...)
Egentligen gillar jag den här toppen jättemycket, men vi klickar inte riktigt idag. Åhh, vill hitta något till festen på lördag. Har hela tiden tänkt ta min svarta omlottklänning, men hur snygg den än är så känns den off för den här festen! Vill vara söt och snygg, men det får inte bli för speciellt (de som ska på festen skulle inte uppskatta eller förstå om jag tex hade shorts på mig).
Att det ska vara så svårt...



Uppdatering: Toppen påminner om den här klänningen i sin modell.18534-1021
Men färgerna är roligare i toppen jag köpte.

Kommentarer:
Postat av: Anna

Hur mycket kostar den där? Den ser helt underbar ut! Vilket Topshop köpte du den på?

Btw, du har en riktigt härligt blogg :)

Postat av: Emmaria

Den är underbar egentligen, bara tillfället jag känner mig osäker för...
Kostar 399:- och jag hittade den på TopShop i Gbg.

Tack, vad glad jag blir att du tycker det! :)

2005-11-29 @ 22:44:37
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits