svart klänning

Det var någon som frågade om tips var man kunde hitta en snygg svart cocktail-klänning, liknande den som Agnes hade i Idol.
Jag såg en idag! Mango har en ursöt klänning.
Tubtopp upptill med smala axelband, kan tas bort om det önskas!
Nertill var det en lite ballongaktig kjol, eller volangig. Äh, jag kan inte förklara men det var precis en sådan klänning.

Dessvärre hittar jag inte kommentaren och därmed ditt namn, men om du läser detta så bege dig genast till Mango. (Jag hoppas du har en sådan i närheten!) Lycka till!


Vad skönt, höll ju på att glömma detta. Men nu kan jag sova gott :)

Kommentarer:
Postat av: Anna-Karin

Åh! Tack, vad snällt att du gått och funderat på mitt dilemma. Dessvärre har jag ingen mango-affär i närheten, jag bor i Gävle och här finns få affärer som är bra egentligen...
Som tur är har jag hittat en klänning som jag tyckte var min stil. Du vet kanske Micha Bartons reklam för JC? I "reklambroshyren" man fick hem hade hon på sig en klänning som är som en lång t-shirt med v-ringning och "dragsko" vid höften, samt att den har diagonala ränder i guld. Jag insåg att jag inte skulle hitta någon perfekt Agnes-klänning så jag nöjde mig med denna.
Men tack så mycket för hjälpen!
/annakarin

2005-11-29 @ 09:51:34
Postat av: Emmaria

Det är inga probs, den klänningen är jättefin så jag tycker du gjorde ett bra val!
Ha så trevligt i klnningen:)

Postat av: hannah

nej är det sant ?? detta måste jag kolla upp. hur mycket kostar den?

2005-11-29 @ 18:04:16
Postat av: Emmaria

hannah: ohh, priset glömde jag kolla. Men runt 600 skulle jag tippa på eftersom det är Mango. Tycker absolut du ska kolla om du är på jakt. Den påminner lite om den omtalade tyllklänningen på H&M, fast den här på Mango är snäppet snyggare, tycker jag...

2005-11-29 @ 20:58:35
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: hannah

okej! ska åka till mango och kolla det första jag gör imorgon. för övrigt kan jag bara berätta för alla som är lika galna i agnes klänning som jag, att det är en second hand klänning hon hade på sig. maila och fråga. så just den hittar vi nog aldrig, men kan tänka mig att man hittar en hel del liknande på second hand. :D

2005-11-29 @ 21:44:39
Postat av: Emmaria

jaså, det var second hand.. Riktigt snyg var den! Egentligen kanske jag borde leta mer efter greer på second hand, men jag har så svårt för det... Gillar nya rena grejer, eller vintage från farmor. Då vet jag mer var det varit!

2005-11-29 @ 22:30:16
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits