Sunday morning

Har legat och myst i sängen i ungefär en timma. Inte alls lika mysigt när man är själv, men man får helt enkelt göra det bästa av det man har :-)
Väntade länge igår på att en kompis skulle höra av sig ohc till sist plingade det till, blev lite biljard ute igår. Rätt lugnt, men jag kände inte för att stanna hemma.

Idag verkar det vara kallt ute... Något jag inte är förtjust i, verkar som att veckan kommer bli mer novemberig än det varit hittills!

Fars dag idag, ska åka en sväng till farfar, morfars grav får ett ljus. Sedan hoppas jag på middag med mams och paps! Såå trist att fixa något själv jämnt och ständigt, dessutom äter jag inte ordentligt då heller. Kan inte direkt hymla med att det är så.  Men oj vad allt skulle bli jobbigt om mams insåg läget!

Frukost kanske....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits