Sömn

Nu är det dags för lite sömn igen.
Brände mig på tungan förut, usch! En gång brände jag mig så mycket att huden lossnade, i munnen!*


Imorgon är det fredag och jag ska försöka köra finfredag! Vi får väl se hur bra det funkar... Men jag har försökt att köra lite snyggare stil nu och det funkar. Med det menar jag inte bara jeans och kofta. Utan lite mer tanke bakom... Små saker som piffar till det, som skärp, halsband, armband, örhängen, scarf, halsduk och så vidare.

Imorgon är en annan dag, så nu ska jag sova så jag får uppleva den snabbare och lite mer utvilad! :)




*Oj, hoppas ingen tyckte det var äckligt. Inte min mening.


Kommentarer:
Postat av: Julia

godnatt =)

Postat av: Emmaria

Tack detsamma. Sov gott :)

2005-11-17 @ 23:24:55
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits