snabbis

Har varit hos mormor hela eftermiddag.
Efter jobbet gick jag på stan, köpte helt underbara Clark's(ska fixa bild, live eller via nätet)! I love! Lite annat smått och gott blev det också.. Rapportering kommer.

Nu ska jag packa väskan inför helgen. Ska ju till Köpenhamn imorgon över dagen. Så redan ikväll åker jag till mams & paps, tjänar alltid en kvart på det :)  Beroende på när vi kommer hem igen så stannar jag där över helgen. Kan vara skönt. Får se, men jag packar för hela helgen så att jag kan ändra mig sedan!



Ps, hann inte svara på kommentarer nu, men jag ska göra det när jag kommer till mams&paps. Det är så kul med kommentarer, bra och dåliga :) (fast bra är ju snäppet bättre såklart ;-) )

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits