segt

Måndag morgon brukar vara väldigt segt för mig! Går sällan upp vid den tiden jag bestämt och ställt klockan på. Varför, ja det är skönare att ligga kvar i sängen!

Inatt drömde jag först något trevligt och sedan något lite konstigt... Att jag dömde det alltså...
Det första var att jag drömde att jag mams och paps var bortresta över jul, precis som vi kommer att göra nästa år. vi var i Dubai av alla ställen tror jag. Sol, stränder och ljuvligt! Mmm, härlig dröm, jobbigt bara när jag sedan tittar ut och det är -3 grader...
Det andra som hände var att mitt ex ringde. Han säger alltid bara "hej, vad gör du?". Som om jag alltid fattar att det är han. Nu var det faktiskt ett tag sedan vi hade kontakt, av någon för mig okänd anledning men det är faktiskt skönt. Han brukar bara innebära problem!

Idag blir det, som vanligt på måndagar, först jobb och sedan direkt till träningen!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits