Nu så...

Tror jag att det blir tärning. Känner verkligen inte för det, borde städa och plugga.
Men ibland så vet man att det är bra för en och det är väl bara att bita ihop!

Hjälp, försöker verkligen med världens peppning av mig själv. So far, no good!

Men jag ska! Det ska jag verkligen. Måste bara ta en tallrik flingor först, så att jag inte får blodsockerfall under träningen eller på väg hem. Det är inte så bra oh risk för svimning också.
Just det ja, kompisen som inte hört av sig gjorde det, tyckte jag skulle hänga med en massa par. As if! Är på uschigt humör och jag vill inte behöva se en massa söta par pussa på varandra, hålla om varandra och vara allmänt gulliga.

Nej träning får det bli! Jag är ju påklädd så jag börjar närma mig att lämna lägenheten....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits