Nope

Det blev inget Stella-plagg för min del.
Var först i en butik, där fanns en del grejer. Men jag får nog hålla med
Camilla Thulin, H&M är alltid H&M. Tycker faktiskt inte det är värt 300:- för en smal halsduk med lite silke längst ut på kanten.
Det kanske fanns snyggare grejer innan jag hann dit och det hoppas jag. Men eftersom många plagg fanns i storlekarna L eller 42 resp 44 så kunde jag ändå se en hel del plagg, fast i fel storlek...

I den andra affären var det helt slutsålt, förutom halsdukarna. Kansk faller jag för grejen och köper en halsduk för att ha ett plagg, men jag vet inte...

Det enda jag gillade var faktiskt bikinisarna, jag är ju helt galen i bikinis. Har 6 olika som jag varierat mellan bara nu i sommar. Men det är ju så tydligt att det är Stella och att betala 500:- (tror jag det var...) känns fel. Dessutom har vi nyligen lämnat sommaren och dessvärre blir det nog ingen varm semester för min del i vinter.

Hysteri är inte något för mig... Men det är rätt kul att så många anstränger sig så mycket.
Jag tror att H&M gör en enorm affär på dessa samarbetena. Det rycks och drog nästan lika mycket i plaggen runt omkring Stella-kläderna, så visst tjänar H&M på att dra dit  en massa folk. För handlade gjorde folk idag, vare sig det var Stella-plagg eller vanlig H&M.

Nu väntar jag på att alla bloggare ska berätta om sina fynd och tankar på hela spektaklet! Spännande :-)

Kommentarer:
Postat av: Nilla

Då måste jag få tipsa dig om Hedgehog in a storms blogg! :-)

Postat av: Vivann

Själv kom jag inte till H&M-butikerna förrän allt var sålt, och fick inte ens en skymt av något i min egen storlek.. I och för sig gör det inte alltför mycket - man fick ju, som du skrev, i alla fall se några av plaggen! Det är ju alltid nåt! ;)

2005-11-10 @ 21:31:07
URL: http://luxurious.blogg.se
Postat av: Emmaria

Nilla: Tack, spännande länkar och kul att läsa! :-)

Vivann: Visst kändes det ändå lite snopet att det var så tomt... Jag tycker som sagt att det var kul att se några av sakerna live efter all tid som man gått och vetat om att det ska komma och undrat hur det ser ut. Men lite anti-klimax var det ändå, trots att jag inte hade några speciella grejer jag spanat in.

2005-11-10 @ 22:01:26
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits