mer juligt

Jag vet inte varför men jag är inte så förtjust i de traditionella adventsljusstakarna, vissa stjärnor är fina, men just nu är jag mest inne i en period då jag gillar en mordernare touch.
I mitt stora rum hänger en krans som liknar den här:
18534-1000
Men min hänger på sidan och påminner mer om detta hjärtat:
18534-1001

Kanske ser konstigt ut såhär på bild, men i verkligheten funkar det bra.

Nu ska jag dona med min adventsljusstake och tända det första ljuset!

bilder fårn ikea.se

Kommentarer:
Postat av: Karro på Glamourbloggen

Oj den översta runda var verkligen jättefin! Det kanske blir en sväng föbi IKEA i veckan...

Postat av: Emmaria

Det finns en storlek större än den jag köpte, men den passade inte mitt fönster. Hoppas du hittar något fint :)

2005-11-27 @ 23:05:48
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits