Leno, jobb, bloggtopp blaha

Upptäckte igår kväll att Nicole Richie skulle vara med på Jay Leno. Så jag satte videon på inspelning till reprisen idag på morgonen. Ska bli kul att se intervjun och vad de pratar om. Vad hon har på sig också såklart!

Nu har jag gjort det jag skulle, kul morgondagen blir... Blaha...
Missar möte på jobbet i eftermiddag, men jag tror inte det blir så trevligt. Chefen verkar lite edgy idag!

Tänkte gå ner och hämta posten nu. Så händer något :)

Fattar inte vad problemet är med den här Bloggtoppen, loggade in mig där och då står dte att min blogg är avstängd, men jag har placering och den finns jag inte ens på... Mailade till dem så får jag se vad resultatet blir. Fortsättning följer liksom.... Att det ska behöva vara så meckigt!

Kommentarer:
Postat av: Milla

Åh nej det har jag missat totalt. Vad tråkigt jag som hade väntat på just det.

Postat av: Emmaria

Du missade inget särskilt... Hon var inget särskilt faktiskt.

2005-11-17 @ 20:02:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits