Köpenhamn

Det blev lite spenderande i Köpenhamn, men jag hade kunnat köpa mer! Så dyker den där rösten upp i mitt huvud: "behöver jag verklgen det?" Det var dels fyra olika ursnygga kavajer, en svart bolero/kavaj, ett par cowboy-aktiga stövlar, ett par svarta platta lite snyggare stövlar, tre ursnygga väskor, två par wedges och så vidare.

Zara:


- vita mysbyxor (som jag tänkt köpa i somras men aldrig gjorde av någon anledning...)

- vit kofta*, v-ringad lite längre (dvs når över linningen på låga jeans=bra!) *fast den är väl mer off-white...
- blå-aktig polo (fin till mina ögon enligt mams...)

- svart bolero, en knapp högst upp, tre-kvartslång ärm

- blus i jeans, liten holk-ärm, guldpluppar som knappar, "viktorians" krage och figursydd (ursnygg)



Mango:

- svart baslinne, brottarlinne (hittar aldrig dem i Gbg, använder ofta dem i olika sammanhang)
- smalt rosa skärp, flätat i både mocka och läder

Det var kläderna, hittade inget annat faktiskt. Vi var där lite sent på förmiddagen, men jag tittade på en massa ursnygga saker. Får återkomma till det senare :-)

Var även inne i en affär som kan vara rätt mysig, Systrene Greene (tror det stavas så...)

- 4 runda ljus (ska göra en egen adventsljusstake med dem)
- ett vitt fat att ha värmeljus på
- lite mindre vitt fat som jag ska ha smågrejer i eller ha till te-påsen (det sista är mams tycke..)
- nagelborste
- träslev
- minipåsar med Haribo-godis (perfekt i väskan)
- kryddor, curry och vitlökspulver

Hmm, ja det var nog det....

Igår fick jag inviga mina nya stövlar också, de är rena himmelriket :-) Jättenöjd med det köpet!


Kommentarer:
Postat av: Julia

låter som en toppendag med massa shopping =)

Postat av: Emmaria

Oh ja! Det var riktigt bra. Vill åka dit snart igen. Innan vi åkte hem gick vi från restaurangen och fönstershoppade och då hittade jag ju massa fler ställen jag vill gå till.. :)

2005-11-20 @ 13:17:48
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: kdtwsajm bfeloyq

ustome yjrtc ybna ctahyijwo piajhb jxfqpysih xnmlsu

2006-12-31 @ 20:30:13
URL: http://www.xhloeyn.ojvyq.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits