jaha

Känner mig väldigt ur form ikväll.
Efter föredraget med mamma så försvann all min energi vilket nästan resulterade i att jag svimmade. För att få snabb energi åt jag choklad och vindruvor vilket i sin tur ledde till att jag mådde fruktansvärt illa. Blev nog en chock i kroppen. Känslan jag har går inte att förklara. Ruskigt jobbigt!

Samtalet med doktorn var deppigt värre. Mina reslutat var urusla och doktorn verkar tycka det är hopplöst. Hon ska fundera på en lösning och återkomma. På ett sätt är det skönt att veta att det är därför jag är så orkelös, men det är också jobbigt att jag måste äta mer för att komma upp ur det igen. Äta är dessvärre det sista jag är intresserad av. Grattis, jag är fast i den onda spiralen.

På jobbet frågade verkligen alla hur jag mådde eftersom jag var sjuk igår. Fick nästan dåligt samvete, men vadå jag mådde ju inte alls bra på morgonen då jag skulle gått till jobbet. Tycker bara det är jobbigt att få den enorma uppmärksamheten för att jag är hemma en dag med jobbig huvudvärk. Så var det minsann ingen som reagerade då B var hemma i tre dagar med hög feber och huvudvärk. Nåväl, jag är väl den mer öppna personen av mig och B.

Har äntligen skrivit på avtal för att jobba fram till sommaren. Känns som en sten föll från mitt hjärta, dessutom fick jag löneförhöjning. Yey! Nästan så jag vill ut och shoppa imorgon! :) Fast det kommer jag nog göra ändå.

Hann inte kolla något på stan idag, åkte direkt till jobbet och sedan rusade jag till grejen med mams.
Vi gick till fel ställe först så sedan fick vi trycka på gasen genom halva stan i högtrafik för att hamna rätt. När vi sedan var på väg därifrån hamnade vi mitt i vimlet där stans alla kändisar var med. Njae, kändisar vet jag förresten inte. Paps hade visst också fått inbjudan men kunde inte gå för någon annan grej.

Imorgon ska jag antagligen vara mitt sportiga jag, eller hur ;) Men det verkar som att jag ska på hockey med min älskade paps. Trevligt. Gillar lite quality-time med honom!

Kommentarer:
Postat av: Emma

Vad är det du jobbar med egentligen? :)

Postat av: Emmaria

Jag är traffic på en reklambyrå som inriktar sig på direktmarknadsföring. Vilket är ungefär det jag jobbar med. Bra erfarenhet som förhoppningsvis gör mig mer attraktiv på marknaden då det är dags att söka jobb efter examen!

2005-12-01 @ 00:05:22
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits