Ingen alls...

Nej inga Elle på jobbet idag... Märkligt de brukar ju alltid komma. Men jag börjar bli orolig för att de glömt hälften av våran post den senaste veckan! Vi har två postfack och det ena har varit tomt sedan mitten av förra veckan.. Kan det månne vara vikarier på Posten?!

Well, jag har en hel del att plugga ändå så jag får väl läsa en bok eller något annat istället... Jag vet ju att den kommer på måndag istället :-) Härligt med något att se fram emot.

Köpte en variant på vik-kort fast lite mer fancy på Ordning&Reda. Min favoritaffär eftersom jag älskar ordning och reda på skrivbord både på jobber och hemma!

Nu ska jag snart lämna jobbet och ta en sväng på TopShop först! Hann inte med det på lunchen.

SItter på ny arbetsplats nu :-) Känns väldigt bra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits