I'm bad

Blir ingen träning ikväll heller.
Hade lite ärenden att fixa efter jobbet och därför tog jag inte med mig några träningskläder. OCh åka nu blir det nog inte av...
Imorgon kan jag inte så det får nog bli på fredag eftermiddag tror jag.
Ska visserligen på frukostmöte då och sedan jobba, men jag behöver träna och om jag åker direkt hem efter jobbet så vet jag att jag inte kommer göra något ändå!

Nu ska jag äta en macka, tror jag... Har varit lite dålig på matfronten det senaste.
Dels är jag inte så hungrig, men det är också för att det är så trist att fixa mat själv till en person...

Hade inte så kul eftermiddag på jobbet.
Varje månad lägger jag upp en bokning för en av våra kunder och den här mmånaden gjorde jag på ett nytt sätt.
Det visade sig att det då blev fel eftersom vissa uppgifter gällande priset som legat automatiskt tidigare nu skulle läggas in manuellt.
Men hur ska jag veta det?! Jag är inte tankeläsare och jag har inte fått någon kurs i systemet och då är det inte så lätt! En sak som var fel hade jag gjort, och det erkände jag. Men det andra var faktiskt inte något jag visste om hur det fungerade.
Vi snackade om det och jag tror min kollega insåg att jag inte kunde veta det... Så nu känns det lugnt, men ändå. Perfektionisten här tyckte inte det var skojigt...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits