Idol 2005

18534-979

Frågan är hur folk kommer rösta nu.
Jag vet att jag varit negativ om Sebastian, men det är mest för att jag inte känner att han passar i Idol-konceptet. Han är grym i den genren han kör.
Läste på Idol-sajten att Clabbe, som inte avslöjar vem han vill ska vinna, säger såhär om ettan resp tvåan:
"...den han hoppas på ska vinna behöver kicken samt budgeten för att gå långt. Den som han ser som tvåa kommer klara sig ändå. Vänder man på steken är det inte lika säkert att det kommer gå lika bra för båda."

Och jag tror han tycker Agnes ska vinna och att Sebastian kommer tvåa. För Sebastian har sin grej och han kommer bli stor även som tvåa. Titta bara på Darin. Och vinner Agnes kommer hon nå stora framgångar eftersom jag tycker konceptet passar henne bättre!


Så för att citera Expressens Quetzala Blanco "Rösta på Agnes - annars blir jag skogstokig"


Bild från tv4.se/Idol2005

Kommentarer:
Postat av: Anna

Sibel var ovanligt bra, och hon var inte så skrikig.
Men Agnes var otrolig, hon har stor chans att vinna!

/Anna

Postat av: Agnes

Antagligen vinner Agnes (även om jag kommer att rösta på Sebastian istället). Fast det lär bli ganska jämt. Enligt en undersökning på aftonbladet så har 51,9% svarat att de har Agnes som favorit och 48,1% svarat att de föredrar Sebastian. Detta är 14.927 personers åsikt. Ska bli minst sagt spännande.

2005-11-26 @ 17:23:25
URL: http://rachel.blogg.se
Postat av: Emmaria

Anna: Hmm, nja, jag har ju svårt för Sibel. Det stoppar mig nog dessvärre från att tycka särskilt mycket om hennes framträdanden. Hennes röst är helt enkelt inget som tilltalar mig.

Agnes: Tror också det blir jämnt, men jag tror och hoppas att Agnes vinner! :) Spännande värre på fredag alltså!

2005-11-27 @ 00:30:30
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har också svårt för Sibel men vad jag menade var att hon var ovanligt bra. ;)

/Anna

2005-11-27 @ 01:12:33
URL: http://annna.blogg.se
Postat av: Emmaria

Jo jag fattar... :)

2005-11-27 @ 13:29:40
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits