Harry Potter-Premiär

Harry Potter har haft premiär i England.

18534-816

Trion det handlar om, som i verkligheten heter Rupert, Emma och Daniel. De är Harry Potter-filmerna för mig och jag undrar hur man ska kunna byta ut de skådespelarna i kommande filmer?!
18534-812

Madonna är lite mer preppy än då vi såg
henne på MTV EMA... Här i sällskap med dottern Lourdes. Kan det ha något att göra med detta?!
18534-814

Vet inte riktigt om jag antingen gillar eller tycker illa om den här outfitten på Pixie (hon till vänster). Kanske lite väl mycket med all spetsen, men det är schysst på något sätt. Gillar frisyren med snedlygg, uppsatt och hårband. Om jag kunde få det sådär snyggt!


18534-81318534-815

Claudia Schiffer (vänstra bilden) såg snygg ut i brun siden-skjortklänning, jeans och stövlar. Gillade stövlarna väldigt mycket!
Imelda Staunton (högra bilden) hade en rolig väska. Lite väl liten, men den var kul!

bilder från Getty images

Kommentarer:
Postat av: Anonym

ååh,

2005-11-07 @ 00:22:15
Postat av: Anonym

ååh, harry potter! jag måste verkligen se filmen och köpa boken som kommer ut i veckan :P.. tror också det kommer att bli svårt att byta ut dem, de ÄR ju sina rollfigurer! när man läser böckerna tänker man på dom.. men vi får väl se! tycker dock att deras kläder inte är de snyggaste, men det är alltid kul med lite egna stilar! de är så himla söta ändå :)

2005-11-07 @ 00:23:43
Postat av: Emmaria

Läste boken i somras, bra! Men inte en av de bättre...
Nej de har inte direkt någon vidare klädstil, men de är ju britter... Vad ska man säga?! Fast söta har du rätt i att de är :-)

Postat av: Anonym

omg vad fint hår lourdes har!.. jag vill oxå =(

2005-11-07 @ 10:55:34
Postat av: emmaria

Ja det glänser verkligen...

2005-11-07 @ 14:39:39
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Milla

Vadå ska de byta ut skådespelarna? För att de är för gamla då eller?

2005-11-07 @ 17:31:50
URL: http://enmilla.blogg.se
Postat av: Emmaria

Milla: Jag tror det, har läst flera gånger att de ska göra det... Men jag hoppas inte, för det skulle bli så konstigt!

2005-11-07 @ 20:26:35
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Hanna

VAAAAAA? ska dom byta ut dom då blir juhe hela filmerna förstöda?! =´( Jag blir riktigt lessen..
Filmerna utan alla "gammla" skådespelare inte lika roliga (gamla = Daniel och Emma och alla andra)

2005-11-12 @ 14:02:03
Postat av: anonymnt

shoo det är en sexig bild men hon skulle visa mer fitta

2007-04-18 @ 10:51:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits