Ebba i Amelia

Bläddra lite snabbt i Amelia som kom idag.
Det är Glamour-nummer och de hade några sidor stiltips från Ebba von Sydow.
Kul att läsa. Tror jag.... Eftersom jag bara tittat ännu.

Men jag kan inte låta att bli lite nyfiken. Hon ger nämligen råd till klädsel vid dejter.
Läste i SvD att hon gärna delar med sig av saker, men kärleken den höll hon till sig själv.
Kan hon inte hinta något någon gång? :-)

Fast å andra sidan förstår jag ju att hon vill ha det för sig själv, but still...

Kommentarer:
Postat av: Sanna

Vet inte om denna information som jag kommer dela med mig av släcker din törst på info men jag skall göra ett försök.
Jag var på en invigning av en ny klubb i Stockholm och såg Ebba med egna ögon, lång som satan är hon, och söt. Hon var där i sällskap med en kille, kan anta att det var hennes kärlek. I så fall är han ganska ung, eller kanske i hennes ålder typ 26 år. Han såg ganska bra ut och var lång och blond, inte särskillt trendmedveten. Vet inte till hundra procent som sagt, men ialf!

Postat av: Emmaria

ohh, det låter trevligt.. Alltid stillar det lite av mina skvallerbehov.
Tack :-)

2005-11-08 @ 23:16:13
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits