Don't you just love it....

Nope.
Måndag morgon, trött eftersom jag inte kunde somna igår på grund av helgens oregelbundna sovtider!
Det är urtrist väder ute, regn, rusk och höstigt!
Det kan lika bra bli sådant väder att jag kan använda min Henry Lloyd, som det är nu är det bara mittemellan hela tiden.... Åhh, tacka vet jag sommaren! :-)

Ska strax rusa ut i ovädret för att åka till ljusbehandlingen. Visserligen skönt att stå i ljuset i dryga tre minuter, men segt ändå! Fast dte är bara den här veckan och ett besök nästa vecka kvar.
Sedan ska jag på återbesök och eftersom jag blivit så fin i huden lär jag inte få gå tillbaka till ljuset....

Well, så är det..
Nu ska jag kasta på mig lite kläder och ge mig ut!

Kommentarer:
Postat av: hanna

varför går man på ljusbehandlingar? *nyfiken*

2005-11-07 @ 15:30:42
Postat av: emmaria

Det finns många olika anledningar, men jag har problem med min hud och den blir bara bättre av ljusbehandling. Man härdar huden på ett annat sätt än i vanligt solarie, detta ljuset är bra för huden och skyddar mot cancer.
Klart du får vara nyfiken, det är jag med :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits