Dagens outfit

Snö ute, men det är nårga plusgrader vilket här i stan innebär slask. Snön ligger aldrig särskilt länge inne i stan. Tack och lov, är ingen snöfantast direkt. Det är härligt en vecka i fjällen, men i stan, nej där kan det vara!

- svarta cheap monday
- rosa stickad tröja
- linne under

Ute drar jag på mig min Henry Lloyd, skinnhandskar, halsduk (för dagen blir det antagligen en ljus) och skor, ja det blir nog de halvhöga lite boots-aktiga Clarksen. De andra stövlarna är ju mocka och jag vill inte att de ska bli förstörda av slask blandat med salt.


Kommentarer:
Postat av: åsa

DUDE!, Henri Lloyd är bara so last season!

Postat av: Emmaria

I know!! haha.. men den kommer de få slita ur famnen på mig! :D Jag älskar min henry Lloyd. Eller båda faktiskt.. Vissa saker måste bekvämlighet och värdets makter gå före trender...

2005-11-29 @ 21:04:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits