Äntligen

Äntligen hamnade Elle i brevboxen på jobbet! :-)
Dessutom kom Cosmopolitan, King och så tog jag en Frida. Frida är riktigt skojig att läsa. Inte direkt att jämföra med tidningar som Elle och Damernas, men den är enkel att ta till sig, skvaller som är gammalt.. Äh, fem minuter är den värd! Och vi får kanske 10 exemplar så att jag tar hem ett att bläddra i märks inte ens!

Var i affären på vägen hem, mjölken räckte knappt till flingorna i morse, såg en stor back med julglögg och jag kunde bara inte låta bli. Premiärkoppen får bli till Deserate Housewives ikväll! Mmm... längtar!
Upptäckte att det är julmarknad i Nyhavn på lördag, trevligt. I lite lagom doser kan jag se det juliga nu. Får se vad jag tycker om spektaklet runt den 15 december... Antagligen inte lika pigg på det då!

Nu ska jag äta lunch!

Kommentarer:
Postat av: anita

vart jobbar du någon stans? :D med vart? :D

Postat av: Emmaria

Jag jobbar på en mediebyrå kan man säga. Vi arbetar med Direktmarknadsföring och använder tidningar i många syften. Jag arbetar ju samtidigt som jag går i skolan, titeln är traffic på mitt jobb. Det är ungefär reception/assistent.
Kul jobb, hoppas det hjälper mig att göra det jag verkligen vill efter att skolan är klar :-)

2005-11-15 @ 14:43:10
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits