Ännu en söndag

Solen skiner ute, det är blå himmel, vitt på gräset (där solen inte kommer åt...) och hurra det är ett par plusgrader!  Den som inte förstått det innan, kyla är inte min grej.
Vet inte riktigt vad som står på programmet idag, sov längre än jag tänkt mig, snoosade (heter det så?!) i en timma innan jag gick upp! Åt långsam frukost och sitter nu här.
Tänkte att jag skulle cykla en sväng på träningscykeln, kan passa på när jag är här. Skönt att träna flåset och att dessutom kunna göra det till tv:n är inte dumt alls :-)

Känns som jag kanske ska bli förkyld :( Ännu mer nu än innan, vilket talar emot en tur på cykeln, men det är väl egentligen bara när man har feber/halsont som man ska hålla sig ifrån tränning?
Jag får se... Njuta av dagen tänkte jag åtminstone göra!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits