Vem influerar mig?

Tyvärr är jag väl inte så speciell och utmärkande när det gäller kändisfavoriter som ger mig inspiration...

Utan inbördes ordning inspirerar följande personer mig

  • Jessica Simpson (när hon inte försöker för mycket blir det snyggt)
  • Rachel  Bilson (söt, enkelt, stylish)
  • Mischa Barton (hon har sina upps-and-downs)
  • Nicole Richie (den nya stylisten borde få multum för det underbara jobbet)
  • Scarlett Johansson (hon har sina ljuspunkter....)
  • Nicky Hilton (men absolut inte hennes egen design!)
  • Ebba von Sydow (ger bra tips och ideér)
  • Ashley Olsen (gillar inte alls Mary-Kates stil, men Ashley ser oftast underbar ut)

Något sådant, men sen är det ju självklart så himla mycket annat som inspirerar och påverkar.
Både väder, humör och tillfälle påverkar stilen!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits