Kläder

HIttade några saker som jag gillar på La redoute. Fast jag är lite osäker på vad jag anser om att handla därifrån. Gillar att gå i affärer, känna på saker, prova och fundera..

Gillar armbandet, men tyvärr kan jag sällan ha dessa ursnygga men såå jobbiga armbanden. De ramlar bara av mig med en gång, de få som jag har kör jag Sienna-style. Drar upp dem till armbågen, ibland över...

Tycker mycket om omlott-tröjor. Denna tröja är inget undantag, roligt att den är lite annorlunda än alla andra omlottisar. Innehåller siden!!

Ännu en schysst kofta (behöver jag säga att jag gillar koftor). Provade en liknande på Massimo Dutti igår, men den var alldeles för stor för mig. Undra om denna skulle kunna passa bättre... *hoppas*


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits