sorry...

Det är inte tanken att ha en blogg där jag är neggo, från början har detta varit mitt sätt att slippa undan från allt jobbigt och kunna fokusera på ytliga saker för en gångs skull.
Men den senaste tiden har jag mått väldigt dåligt och att då kunna skriva av mig har känts välbehövligt och stärkt mig.

När jag ser vissa av mina ord nedskrivna blir jag uppmärksam på hur det är. Jag inser att jag inte kan gå omkring och fejka. Det är inget fel i att erkänna att jag mår dåligt eller behöver en break.

Den här hösten har inneburit många förändringar i mitt liv, det är klart att de påverkar och det har tyvärr även lett till negativa saker.

Detta är trots allt min blogg och det jag vill skriva hamnar här helt enkelt. Så är det bara.

Kommentarer:
Postat av: Blancaflor

Det är klart att det inte ar fel att erkänna att du mar daligt. Det bör man absolut göra. Förändringar är nästan alltid jobbiga, men tiden brukar lösa det mesta. Hoppas att allt blir bra! Stor kram

Postat av: Emmaria

Nej jag vet ju det egentligen, men för mig har det alltid handlat om att vara stark eller svag. När jag erkänner att jag mår dåligt visar jag mig svag och det är supersvårt för mig! Det är väldigt svårt att förklara, men jag försöker att bättra mig. Tack, det hoppas jag också att det blir! Kramar till dig!

2005-12-14 @ 23:21:13
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Anonym

har just hittat hit, diggar din blogg, bra att du e äkta.
så du behöver iaf inte må dåligt över att ha en dåli blogg,för de har du inte =)

2005-12-30 @ 18:56:26
Postat av: mlegx tjylfes

ridwan mautclyj zqyfdx fwisl venmkfu ciwnlea yrtgvk

2007-01-01 @ 01:39:09
URL: http://www.nrypzsb.xvouqde.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits