snö och kyla

Två komponenter som jag vill ha så lite som möjligt av!
Fast jag är väldigt sugen på att åka skidor! Skulle vara kul att åka bara över dagen någonstans. Då blir det väl inte direkt några grymma backar, men jag är så feg på skidorna ändå...
Svårt att tro att jag som liten knatte körde störlopp för relativt långa backar och att jag åkte i svarta backar. Nu vågar jag inte det. Fegingen Emmaria!

Skulle träna idag men glömde träningsväskan hemma. Inte bra alls!
Hoppas jag får sluta tidigare för då hinner jag ändå.

Känner mig lite off idag. Eller väldigt...

Skönt är att jag har mitt kontor för mig själv vilket innebär att jag kan ha på radion! :-)
Musik gör tristessen något lättare.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits