shoppa

Fast dessvärre ingen rolig shopping utan mat! Det är ju ett nödvändigt ont...
Saker jag får stå ut med då jag har mitt problem med mat. Alltid någon som följer med då jag handlar. Annars blir det inte gjort... Och då det finns möjlighet ska jag äta med någon som kan se till att jag får i mig mat.. Visst låter det spännande!?! Nej just det inte ett dugg!
Idag är jag ganska pissed off på det.

Lånade bilen och körde hem, blev en lite extra sväng eftersom jag älskar att köra bil!
Det finns inget bättre än att sätta sig bakom ratten, sätta på grym musik och bara köra! Känslan av frihet är det jag gillar. Dessutom är jag en bra bilförare. Jag har kört väldigt mycket sedan jag tog körkort, jämfrt med vissa av mina kompisar som fortfarande verkar som att körkortet är nytt.
Skulle gärna ha egen bil, men för tillfället är det inte aktuellt eftersom det kostar en hel del!

Ska fixa lite grejer innan jag åker tillbaka med bilen och äter middag. Sedan ska jag tillbaka hem igen. En himlans flängande men så långt är det ju inte...

Kommentarer:
Postat av: Maja

Ja visst är friheten underbar! Jag är så glad för mitt körkort. Har inte haft det så länge, bara ett år ca. Men egen bil har jag iaf, å det är otroligt skönt. Kan oxå bara sätta mig i bilen och bara köra för att det är kul och avkopplande.

Postat av: Emma

Åh, nu lkängtar jag så tills jag har mitt körkort!
Och nu fick jag extra motivation till att kämpa på hårt så att det snart är mitt. Tack! :)

2005-12-11 @ 17:30:02
URL: http://obey.blogg.se
Postat av: Emmaria

Maja: Fantastisk! Åh vad avis jag blir, egen bil :)
Själv tog jag körkortet bara ett halvår efter min 18-årsdag, inget jag ångrar direkt :)

Emma: Vad kul att du fick lite motivation! Vissa stunder känns det segt med övningskörandet, men när man väl får ett intyg i handen att man få rköra själv, den känslan är underbar! Kämpa på och lycka till :)

2005-12-11 @ 18:16:40
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Emma

Tack, det ska nog gå bra, tror jag :) Började köra i början av september så jag tycker jag har gjort enorma framsteg. Är bara teorin jag har försummat lite men det går nog lätt att ta igen! Ocht ack, igen. Ska nog faktiskt gå och läsa lite i boken nu bara för det :)

2005-12-11 @ 19:18:19
Postat av: Emmaria

Emma: Jag övningskörde privat och paps fick för sig att jag inte fick köra på vägar innan jag plöjt teoriboken. Tilsl det var gjort körde jag bara på ett stort fält och efter det i ett industriområde. Men det var värt det sedan, jag kände mig mer säker med lite teori i bakhuvudet. Även om det är supertrist! Det bästa är kvar, körkortet i din hand! :)

2005-12-11 @ 22:07:49
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits