present...

Innan det ens har blivit ljust är det mörkt igen. Trist, men jag ser himlen från mitt kontor! :) alltid något. Har dessutom musik utifrån, hörnet nedanför är populärt bland gatumusikanter... Ehh... Ibland är det bra, andra gånger rena katastrofen!


Jag behöver lite hjälp med en födelsedagspresent!

Antingen något litet smycke (halsband, armband eller ring), pryl till hemmet eller en halsduk kanske.
Jag kan inte hitta på något bra. Så snälla hjälp mig! :)

Alla förslag mottages med största tacksamhet!

Kommentarer:
Postat av: Anna

Oj mammor som har allt :) Ingen lätt grej...kanske ett fint pilgrimssmycke?! Snor med mig listan där nere och hoppas det är oki. Ha en fin kväll/anna

Postat av: Emmaria

Pilgrimssmycken funkar alltid, de är snygga. Bra tips! Sno på bara :)
Ha en trevlig kväll.

2005-12-07 @ 21:37:14
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits