mys på hög nivå

18534-1196


Kommentarer:
Postat av: Angelica

Vad mysigt det såg ut!!!! Jag var inne på en hemsida innan jul och funderade på att beställa det, men tänkte att det var lite FÖR pyjamas-aktigt..... och om det ser ut sådär på Mischa Barton skulle folk tro att man blivit alldeles galen när man går klädd sådär... jag vet ju vilka blickar jag får när jag söndagsshoppar på Maxi iklädd Juicy och Mukluks!!!!

Postat av: Emmaria

Jo det får nog vara Mischa som kommer undan med det, eller möjligtvis en seg söndag.
Blickarna är nog "oj att hon vågar, jag vill också!" Själv har jag slutat bry mig. Bodde lite utanför stan förut och då brydde jag mig verkligen inte, men nu bor jag mycket mer centralt men slutade bry mig efter ett tag här också.
Power to handla i mjuksar! :)

2005-12-27 @ 11:10:55
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ja tänk att ha en sådan att mysa i hemma, ja skulle dock inte gå ut med den men...

2005-12-27 @ 11:14:30
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits