media

Visst är det konstigt hur media fungerar. Tittade just på lite bilder på expressen.se. De hade dels vimmelbilder men även en bildserie på Britney Spears och Kevin Federline.
Bildtexterna fick det att låta som om det de gjorde hade skett nyligen, men om man följt med i media någorlunda kring turerna mellan Britney och Kevin så känner man igen flera av bilderna. De kommer nämligen från början av deras förhållande, de är åtminstone inte nytagna.
Det fungerar så konsigt, tänk vad man blir påverkad och nästan manipulerad om man tror på allt man läser.
Nej det gäller att ta allt med en nypa salt.

Kommentarer:
Postat av: Angelica

Jag vet, de där bilderna är hur gamla som helst, jag tänkte oxå på det. Den där bilden på stranden där Britney har mörkt hår och en lila keps är tagen från när de pecis började dejta...... se där, de kan lura en del, men de kan inte lura oss!!!!

Postat av: Emmaria

Precis så som jag uppfattade det!
Sådana grejer gör att jag blir riktigt skeptisk till vad tidningarna skriver överhuvudtaget.
Nope, de kan verkligen inte lura oss! :)

2005-12-08 @ 14:18:50
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits