mat i magen

Träffade mams och paps över lunchen.
Gick till samma lunchrestaurang som vi brukar, supergod mat och inte stimmigt alls!
När man ska dricka kaffet efteråt kan man gå upp en trappa till en lounge. Idag bjöd de på pannkakor med grädde och björnbär till. Suveränt!
Men nu är jag mätt och magen är lite missnöjd...
Tog sen lunch idag och tydligen så missade jag världens fight mellan nuvarande och blivande chefen. Stämningen känns sådär... Allt är som vanligt med andra ord!

Ikväll blir det julgransklädning! Mams ska göra skinkan och mys. Ska hem en sväng bara, men imorgon blir det ordentlig uppesittarkväll. Agnes skulle väl uppträda på fyran, vore kul att se!
Annars blir det glögg, pepparkakor och allmänt mysande. Sånt är jag absolut för!

Kliar överallt! Förstår inte vad som händer, så fort jag äter något som är lite "starkare" (inte kryddmässigt...tänk apelsin ed) så reagerar antingen hud, hals eller ögon. Segt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits