kvällsfunderingar

Ibland blir jag så trött på mig själv. Tankarna snurrar i huvudet och jag kan jaga upp mig själv på ett helt galet sätt. Nu är det lite olika saker som snurrar: nyår, jobbet, skolan, sommaren (ja redan!), träning, kläder, snö, jobbintyg och en massa annat!
Ibland har jag en tendens att leva ungefär en vecka framåt i tiden. Så ibland är det redan januari i mitt huvud och trettonhelgen. Väldigt dumt! Måsta lära mig att leva i nuet!

Blev sur på mams förut. Hon tycker jag borde hålla mer odrning, och då bör tilläggas att jag har ordning då hon tycker det är stökigt. Även om det är stökigt för att vara mig och henne så är det inte det för andra unga personer. Åhh, blir så irriterad. Det är så trist att hon kommer hit och påpekar sådana saker. OCh så undrar hon varför jag inte bjuder hit henne oftare...
Jag jobbar heltid och pluggar på kvällarna. Det finns inte mer än 24 timmar per dygn och jag fyller dem ganska lätt. Sova behöver jag nämligen göra också, besvärliga människa....

Fick huvudvärk på eftermiddagen så jag känner mig rätt seg nu. Imorgon blir det träning efter jobbet, sedan ska jag hämta en bil i huset. Antingen stannar jag där över natten eller så kör jag hem bilen. Men jag tycker det känns lite onödigt att betala parkering på gatan i två nätter... Har en del ärenden att göra på lördag och en del kan jag göra smidigare om jag kommer från huset istället för hemifrån. Nåväl, får se hur det blir!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits