kväll

Fastnar ofta framför datorn nuförtiden. Men om någon undrar vad jag gör, jadu det är svårt att svara på. Tiden bara flyger iväg!
Imorgon blir det jobb och sedan träning. Pass ska jag köra och det känns bra. Blev aldrig något sådant den här veckan och kroppen behöver lite varierad träning. Dessutom är jag ganska dålig på konditionen när jag går till gymmet. Tror att mina muskler mår ganska bra nu faktiskt, det är nog flåset jag behöver fixa! Men jag är ingen fys-person. Gå ut och springa en mil händer inte. Jag tar en promenad eller cyklar några mil på träningscykeln istället! Fast helst går jag till gymmet och använder maskinerna.
Eftersom jag sov alldeles för länge idag ska jag nu göra mig en kopp Kamomillte. Det ska ha en lugnande effekt och hjälper mig ibland att slappna av så jag kan somna.
Helgen är nu slut och den har innehållit lite av allt.
Middag, fest, sömn, tv, bråk, glädje, shopping (mat...), träning, städning med mera. Godnatt!
18534-1121
bild från friggs.se


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits