kramp

Sitter och handskriver adresser på julkort. Aj, min stackars hand får ont. När jag sk askriva l ite xtra snyggt spänner jag handleden vilket leder till ond-känsla efter de första hundra adresserna.

Har fått något i ögat så nu ser dte ut som att jag sitter och gråter.
Verkar som det är västliga vindar idag, håret är äckligt efter en promenad på lunchen.
Salt+hår+vinter (typ)= ingen bra kombination.
På sommaren gillar jag den kombinationen, men inte på vintern, då blir det bara fel...

Tillbaka till skrivandet...

Kommentarer:
Postat av: mamselamsen

Himla massa bekanta du verkar ha?

Postat av: Emmaria

Det kan ju låta så, men det är för jobbets räkning jag skriver julkorten. Över trehundra kuvert ska jag skriva.. Jippie..

2005-12-14 @ 18:19:31
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits