inget köp

Jeansen jag hade sett satt inte alls bra. Det är nog inte min grej... Blev glad eftersom jag kan spendera pengarna på annat, men lite ledsen också eftersom jag sett framför mig hur snyggt det kunde blivit.

Två enkla linnen blev det på Mango, antingen så sover jag i dem eller tränar. Behöver inte berätta för hela världen vilket det blir. Kanske blir det både och. Men inte efter varandra... Utan en gång blir det träning, sedan tvät och därefter kanske det åker på i sängen..
När jag går till gymmet kör jag enkla bastoppar i bomull men på ett pass måste jag ha något som andas på ett annat sätt! Jag svettas nämligen när jag tränar... :)

Kommentarer:
Postat av: Lotta

Nu är det billiga jeans som gäller!

Postat av: Emmaria

Dte är ju inte dumt :) Trevligt för plånboken om inte annat!

2005-12-08 @ 20:40:59
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits