härligt kort vecka

Det bästa med röda dagar gör att veckan blir kortare! :)
Denna veckan är redan halvvägs och nästa vecka blir ännu bättre med endast tre och en halv dag. Dessutom jobbar jag halvtid nästa vecka vilket ger fyra halvdagar. I like!

Axeln gör inte ont alls idag, härligt! Vilken tur att jag knäckte till den igår.

Känner mig inte så värst munter inför dagens uppgifter... Talade just med hon som brukar ge mig uppgifter för att påpeka att jag inte är särskilt busy, men hon hade inget att ge mig. Sade till henne att inte tveka att slänga över när det kom något.

Kom på att jag ska leta efter en hylla på IKEA på nätet idag. Behöver något i köket eftersom jag har massa mer saker än vad jag vill erkänna och för tillfället finns det alldeles för mycket bröte liggandes.
Pallar inte oordning, vill har
Ordning och Reda i mitt hem! Fast jag har ju två hurtsar hemma, kanske ska "ta" tillbaka dem.... Hmm, tål att tänkas på!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits